Strong like bull.

Giissa vem som e häär...
Jamses..!

LILLA Jamses! *babyröst
Eh, alltså - Ramses, katten jag vaktade i somras *basröst

Ah, men det är ju kul.
Jag och Elsa har lånat honom några dar.
Kul grej liksom.

Idag har jag kört crosstrainer 40 min.
Och ah..det är GRYMT för o vara jag.
Är stolt faktiskt.

Förut brukade jag bara klara 8 minuter tills jag
fick ångest av hur tråkigt det är
(eeh..ah OCH på att min kondis låg på noll)
OCH...och..oooooch, titta på SimPsons.

Nu har jag improved myself.
Har kommit över "de värsta"
Det är skön...t.

Haha nee nu ska jag sluta dra youtubecitat.
Det är bara kul en gång.


....Kul...t.

Äe men så nuu...är jag strong like bull o klarar allt.

All..t


 

Ah..en annan sak.

Jag säger "strong like bull" för att jag VILL.

O jag är fullt medveten om att man säger strong like A bull.

Men de blir så tråkigt.






Kommentarer
Postat av: Fatima

Stylish!

2010-12-01 @ 06:26:23
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: G

mjau!

2010-12-01 @ 19:04:36
Postat av: Anonym

Hej får jag fråga vart du har köpt din väst? den är skit snygg ? vet du om den fortfarande finns kvar? undrar även om man kan tabort svansarna i fram

mvh/linda

2010-12-31 @ 18:25:10
Postat av: Pascale

Tack Linda? Ah den e såå fin? Men den finns inte o köpa någonstans, har ärvt den från min mamma? Om man tar bort fransarna så "dör" ju västen! Det vill vi ju inte se till?

2011-01-02 @ 23:38:56
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha ok tack ;)

2011-01-03 @ 20:41:17

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback