Superset.


Idag har vart en bra dag.

Har varit på massage.
GRYMT!

Kan verkligen rekommendera Gabriel Garcia på Sturebadet.
Känner mig verkligen förslappad.
Tänkte jag säga.

Nä men avslappnad.
HAHAH!
Jag e så roli..

Ah, men en bra dag har jag haft.
Massage, sen iväg till jobbet.
Cucki o hennes bwoy kom o hälsa på mäj o tränade.
Sen kom en vän - Tchavdar hem till oss o hälsa på.
Vi åt god mat o bara chillade.


Fernando lärde mig GRYMMA superset på
gymmet som jag ska börja köra nu.

Är verkligen död i bena efter det.
Men det känns bra.
Det känns rätt!

Känner verkligen att jag fått ut mycket av
den här dagen, och lärt mig en massa om träning.
TACK FERNANDO!

Cookie var duktig som cyklade och kämpade på.
Hon körde lite maskin också.
Jag är stolt och glad över att hon börjar komma igång med "livet".

Det är inte lätt att "komma tillbaka" efter en sån sjukdom,
Det tar tid..
O den tiden måste man få.

Sakta men säkert är hon på ben igen!
Älskade..



Min träningsvecka som jag ska försöka sätta i rutin:


Måndag:
Morgon: Springa 30 min
Kväll:Superset ben x3, Smitt, upphopp o knäböj RAKT ÖVER!
Direkt pang på bara, vila 30 sekunder.
+Rändöm magövningar

Tisdag:
Morgon: Springa 30 min
Kväll: Superset Biceps x3, Triceps.RAKT ÖVER!
Direkt pang på bara, vila 30 sekunder.
+Rändöm magövningar

Onsdag:
Rändöm kondition 1 timme, får välja vad jag vill, när jag vill, hur jag vill.
Typ..humpa innan jobbet.

Tors:
Morgon: Springa 30 min
Kväll:Superset ben, Smitt, upphopp o knäböj RAKT ÖVER!
Direkt pang på bara, vila 30 sekunder.
+Rändöm magövningar

Fre:
Vad tycker ni?
Visst borde jag få vila på fredagar.

Lör:
Vad tycker ni?
Visst borde jag få vila på lördagar.

Sön:
Vad tycker ni?
Visst borde jag få vila på söndagar.


Haha äe så kul ska vi nog inte ha det.
Klart jag ska kunna klämma in lite träning där också.

Men de e inget jag orkar redovisa nu.
Jag kom på här mitt i all text att ni kanske
inte finner detta lika intressant som jag.

Men om ni ser mig på stan o tänker
- guuurl, where u get that baary from?

Då ska ni ändå veta.
- Att de ligger lite superset o svett o möda bakom de.
Inte bara goda gener.



 

Jag o Fern.




Kommentarer
Postat av: George

Hey lil'pascale, jag tycker du borde vila lite dagarna emellan träningarna.. det är viktigt & skööönt

2010-11-23 @ 02:23:33
Postat av: Aniika

Hihi va duktig du är gums! men vila 3 dagar i rad!? :O det vaqr det värsta!

Neeh! kklart du är värd det <3

2010-11-23 @ 11:18:23
Postat av: Samuel Harman

Good trainings schedle but don,t forget to drink a lot of water and rest thats how the body forms.am happy you happy keep training.hugs

2010-11-23 @ 19:38:31
Postat av: Anonym

Vilket gym?

2010-11-24 @ 18:41:47

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback