Onsdag.

Ee-eej!

Jag kom precis hem.
From djob, my djob, in swiden.
Is..ee...is e gutt djob..in djym.

Och så har jag gymmat själv också.
Åå ja tike de brå!
Brukar egentligen inte blanda.

........



Ehh..ah..nu kom jag visst av mig lite. skrev kl 22 o nu e kl halv 2 snart.
Har varit lite bussy va.
Höhö.


 

 

Jag har värsta såret på näsan.

En finne.

Ah, mina finnar e inte normala.

När jag får finnar då blir det riktiga ÄRR.

Och balbalabal NEE!

Det är inte för att jag klämmer sluta tjata.

 

Det bara blir ärr, för att jag är supertorr, speciellt på vintern.

Så nu har jag ett stort sår som blivit eksem tror jag.

(Ser värre ut i verkligheten)

Kan säga att jag gjort Kaoz med nån.

 

Äe, nu ska jag hoppa in i duschen. o lägga mä.

Imorn ere jobb och träning efter.

Det är stränga tider.

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det e inte bra att du är dr o klämmer hela tien...

2010-11-04 @ 10:03:12
Postat av: Jessica

Se till att den e läkt tills du ska va min tärna..

2010-11-04 @ 10:04:05
Postat av: elena

hon ska ansiktsbehandling från januari bara för det

2010-11-04 @ 11:27:01
Postat av: Pascale

Ååah.. De va nästan det första jag tänkte på- att jag skulle få bli tärna!'åah...carrooow*

Jag kommer va en finnfri tärna. Har tid på mig att läka..

2010-11-04 @ 19:41:20
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast..Jessica har andra planer för tärnorna

2010-11-05 @ 18:42:03

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback