Yes yes!

Yes yes för meej för jag har fått heltidstjänst på mitt jobb!
Ohh, är fett glad..
O nu kommer jag ha endast FEM minuter
med bussen till jobbet o inte femton.

Faaan!

Jag Uppdaterade med lite mer text men ah det bara försvann.
Helt sonika.
ÅÅåå dee så tufft!


Får jag skriva om här.

Ah, men blablabla det jag sa var att jag...FAN!
Ah, nu har jag glömt baa före..!

Men ah nåt i stilen med att det känns lite ledsamt
att behöva lämna mitt gym, som blivit MITT!
Min bejbi liksom..o mina medlemmar.

De blev lite ledsna när jag poppade för dom
att jag kommer lämna byggnaden o få ett nytt en station ifrån.

"Då kommer vi med dig och tränar där istället" sa dom.
O då värmde det i mitt lilla gymhjärta.

Men jag tror jag kommer trivas superbra där med.
Det här är helt klart det roligaste jobbet jag haft..

O till den allra största o viktigaste nyheten..

Cookie är fri från cancern - tror läkarna.
De hittade nån liten plupp där på senaste röntgen.
men det kan vara ärrbildning.
Så hon ska röntgas igen med en mer avancerad röntgen o så får vi se.
Det lät lovande så vi håller tummarna.

Annars får hon kämpa lite till..
Lilla lille.

Tack till alla som visat stöd under denna tuffa period.

 

Skål vettja.

Haha, usch! "vettja"

Brun 7, vad fick jag de ifrån liksom.

Finns det fulare ord?

(Ps. Brun 7?, så säger Percy i Torsk på Tallin. För er som inte vet.)




Kommentarer
Postat av: Nicole

Pascale, grattis till allt! Och jag läste på Christelles blogg också att hon är så gott som frisk från cancern.. Vilken grej, vad fantastiskt för henne och för hela familjen! En stor kram till er alla

2010-11-25 @ 11:18:21
Postat av: Nicole

Pascale, grattis till allt! Och jag läste på Christelles blogg också att hon är så gott som frisk från cancern.. Vilken grej, vad fantastiskt för henne och för hela familjen! En stor kram till er alla

2010-11-25 @ 11:18:26
Postat av: Anniika

Och nu kan jag komma förbi massa jätteofta! =D och gud vad glad jag blir för Coockie och hela familjen! =D <3

2010-11-25 @ 12:53:33

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback