Cookie-sällskap.

Shepp åhåy!

Hu mååni grabbar?
Höhö..

Skön förmiddag, Cucke e här på besök.
Helt sonika.

Äe, det gillar vi.

O jag har nya mattor!
Eller två likadana.
En stuur, en litteen.

A men de jäättefint matta!
Som blumäää.

Ehh..? nu sitter Cookie o sniffar på mig.
" - Det luktar ju så himla rent."
Säger hon o luktar i min svettiga armhåla.
Men det är okay.
Hon e lite speciell..

" - Aså du har såhär cancer på armarna." (Aka inget hår)

Hahah, jag gillar att hon bara sitter här o iiaktar o beundrar.

Lite sånhär måod ere:

 

Hehe..gulligt.




 

In the moment.

Jag har börjat gilla sånahär bilder.

Som e rändöm.

Som "bara blivit tagna".


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pascale ur the best!

2010-10-04 @ 15:04:08
Postat av: Anonym

Pascale ur the best!

2010-10-04 @ 15:05:16
Postat av: Anonym

Vad soft det ser ut.

2010-10-04 @ 15:34:32
Postat av: elsa

haha shepp åhåååy!

2010-10-04 @ 23:47:01

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback