Det blev en sjukhuskväll också.

Haluu!

Nu är jag här igen.
Eh, på sjukhuset alltså.
Och på bloggen med då.

Aså, varför tar det emot att säga "på bloggen"?
Det känns typ fjantigt.
Haha.


Ringde henne när jag satt på jobbet o skulle bara småprata lite,
skulle egentligen jobba över lite ikväll,
men då hörde jag på rösten att hon var lite ledsen.
Så jag kom hit istället!
Mycket roligare.

Eller ah, roligt o roligt.
Jo, vi har alltid roligt ihop.
O inte ska man behöva vara ledsen heller..

Fast hon är inte ledsen ledsen.
Man kan få lite ångestattacker ibland.
När man ser hur lång tid det är kvar på droppet.
När man inser att man faktiskt är kopplad till en maskin
och kommer vara det de närmaste dagarna.


Jag har ätit lite sjukhusmacka som faktiskt smakade rätt gott.
Säkert bara för att jag var sjukt hungrig.

Cookie har fått vätskedrivande för att hon ska
kissa ut alla mediciner, annars kan dom förstöra njurarna.
Hon kissar typ var 5:e minut och jag antecknar här i hennes protokoll.
Leker doktor. (Haha, alltså inte så som de flesta gjorde i dagisåldern.)




Det är typ lite av en tradition att jag skriver lite kort
under bilden jag postar i varje inlägg.
Så jag tänker göra det nu med,
fastän det inte finns så mycket mer att säga.


Kommentarer
Postat av: Samuel Harman

Thats love it means you have it inside of you thats why u r able to shared it with ur sister and others.stay like that you will not regret it.big hugs

2010-10-21 @ 23:00:23
Postat av: Anonym

ååh mina finaste småsysrtar...tack för den bästaste presenten. jag bär med mig den VARJE DAG! Jätte fin bild, och ni ÄR det finaste syskonparet jag kännerm eran relation är så obegränsad på skratt, fantasi och färg. Bästa. Bästa <3

2010-10-29 @ 01:31:14

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback