Häj.


Hei..

Aså åå jag känner att jag måste ursäkta mig med att jag inte bloggat.
Men näei.
Det måste jag ju faktiskt inte.
Det är inte så tufft som jag tror.

"Auugh dee så tufft" - Som Marianne brukar säga.
Det är bara att inte göra!

Vad har jag gjort ida ra jo, jag har vart på äventyr och upptäcksfärd.
Det är typ samma sak va?

Nä men har hängt med min kusin hela dan och handlat nödvändigheter osv.
Hängt lite med mina föräldrar.
Och ah thäts it.

Allt rullar på.
Hade JÄTTEROLIGT ute igår.
Verkligen..

Jag har ju egenltigen "slutat" gå ut.
Men drog en liten spontanare och ah, ja tike de brå.
Ja broka blandaa...o å-åh..ja tike de brå.


 

Kolla vad jag köpte fö fiien tröja idag.

Då blev pappa glad.

Alltid när jag ringer pappa då säger han på franska

- ja det är din far, o så svarar jag - ja det är din dotter.

Fastän vi vet att det är vi, o fastän man ser det på mobilen.

Men det är vår lilla fina hälsningsfras.

O dää måste man ju få ha.

 

Nu ere kväll och ah, jag ska bara vara.

Synd att jag inte har vin.

 

Haha ohh nej!

Nu lät jag som en..- "just idaaaaag e jag stark! Just idaaag mår jag bra!"

Äe, njuta av livet, det måste man.

 


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback