Kinky.

Hielo!

Åkte till brorsan en sväng efter jobbet och fick sista kladdkakan, med vaniljglass.
Och presenter från Amsterdam!


 

Fick min favoritparfym..

Nippelgodis och en snopptandborste!

Parfymen var välbehövd, mina alla flaskor har tagit slut.

Brukar shifta mellan denna och Thierry Mugler unisex.

 

Snopptandborsten e till för om jag vill dra hem rändöm guy från krogen.

Då ska denne få borsta gaddarna med den här tandborsten!

Och så kommer jag stå o skratta högt o få honom att känna sig obekväm.

Och sen kommer han känna prestationsångest och åka hem.

Med underbett.

HAHAH!

Nippelgodiset kommer typ..ah, de kommer sluta med att

jag knaprar nippelgodis för mig själv och kollar film.

Cookie, och min svägerska, dom gillar att driva med mig.

För det här var spikat INTE min brorsas, eller Cookies killes idé.

 

 


Kommentarer
Postat av: Samuel Harman

u r a lucky lady

2010-10-18 @ 23:23:46
Postat av: Georgie

haha alltid detta underbett! Jag har aldrig gått hem med någon när jag varit ute.. true story!!!

2010-10-18 @ 23:34:20
URL: http://snorhornet.blogspot.com
Postat av: sara

en fråga bara, lugnt om du inte svarar har du och leo gjort slut?

2010-10-18 @ 23:37:56
Postat av: Pascale

Ja Sara det har vi.

2010-10-18 @ 23:40:05
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: mama

jag vet att Valter och Fernando skuiie aaaldrig köpa nåt sånt de säkert ville inte ens vara i närheten av kassan..

2010-10-19 @ 11:58:33
Postat av: Jessica

Fernando och Valter vågade sig inte in i affären. De väntade utanför och fotade skyltfönstret....

2010-10-19 @ 17:11:54
Postat av: Pascale

Haha jag visste det!

2010-10-20 @ 13:14:04

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback