Finbesök.

Igår klädde jag upp mig för att gå o hälsa på mina föräldrar.
Hahah, det var ganska skoj.
I vanliga fall brukar jag komma i legings o tshirt.
Me en ful lös tofs på huvudet.
O underbett..

Men ah, jag vaknade helt pigg och glad o ba:...
"Ah...idag ska jag klä upp mig."

Hahah.

Jag har nycklar hem till dom också, men jag plingde på ändå.
Så att dom skulle känna att , ah dom får ändå en gäst fast dom e hostiga.



 

Egentligen skrev jag det här inlägget igår, men jag glömde posta det.

TOWKMAJJA!

Så toookit det kan bli! *nöjd underbett.


Kommentarer
Postat av: mama

jaa det va fint besök, du va fin fast du är det alltid-inte för at du är min dotter,det va trevligt också för två gamla ugglor (din pappa ska säga att han är inte gammal bara jag)

2010-10-18 @ 15:06:31
Postat av: Samuel Harman

its good to surprise people sometimes.bra pascale

2010-10-18 @ 16:35:42

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback