Bakteriedag.

Ouf...afrikanska bakterier e iiinte o leka me!
Har haft fett knas me magen hela dan.
Inge skoj..
Dessutom har vi vart på resande fot hela dan..
Ut i djungeln o så.

O när man är magsjuk vill man ju bara ligga i fosterställning.
Men det gick bra ändå.
Vi var på sjukhuset nu på kvällen för att ta malariatest.
Hade som tur var inte malaria - men däremot nån annan bakterie i magen.
Så det är den som spökat hela dan.

Annars har det vart en bra dag.
Vi har bokat SAFARIRESA!
Eeh, fattar ni hajpen?!

Det är typ..min högsta dröm som går i uppfyllelse nu..
Så stort för mig!

Så det är skönt att malaria inte fakade där!




Jag som DEREVA!




Massaikillar på vift!




Söta små pojkar på vift!
Hahah..alla är på vift för mig.





Moppekille på vift.
Haha..Aså, ALLA killar som har moppe..dom e klädda i tjock dunjacka.
Det är deras "mopedkläder".
Standardgrej de måste ha.

De säljer dunjackor i alla möjliga färger på gatorna,
o ja trodde först att det är för alla.
Men det är "moppekläder"
Seconhand från Europa.




Nämen! Vem har vi på vift här...?!...




Hassani! Jumas bästiZz.
Hahah! Han gjorde typ min dag.
Bara av att se honom, i sin vanliga klänning.
Det var första ggn jag såg honom live o inte bara på kort.
HAJP!





Nybajsad.
Bajsade i ett hål i marken.
Det bara skriker om det på den här bilden.
Kanske är det min position?
Kanske är det mitt uttryck?
Kanske är det omgivningen?
Jag vet inte, tycker att det syns iaf.
Hahah..
Men det är smällar man får ta om man åker till Afrika.

Inget man kommer undan med.

Aja, nu ska jag vila mig lite..


Kommentarer
Postat av: Gomza

Du är riktigt öppen på din blogg, de gillar vi hahaha ;)

2010-09-05 @ 22:19:16
Postat av: Jessica

Gnugga rumpan med vitlök!

2010-09-06 @ 09:24:45

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback