Eliziolove o mammalove

Jag är helt såld på Elizio.
Hur kan man va så grym?
Hur kan man skapa så grymma beats?
Äe, jag vet inte.

Haha, på jobbmöte i tisdags hade vi nåt som hette positiva veckan,
då skulle alla säga något positivt som hänt typ.
Ah, då hade jag lika gärna kunnat sagt ELIZIO, kort o gott.

Som på dagis när man var liten
- alla sa att dom gillade Carola, men jag gillade Lambada o Koffi Olomide.

Haha! *- "Vad koonstigt det luktar hos dig"

Haha, så sa alla svenska små barn när de gick hem till sina utlänska lekkamrater.
O själv hade man inte känt det, fick typ underbett o nästan skämdes
FAST ens mammas mat var den bästa.

Idag fyller mama år!
Grattis igen mamma!
Värsta stor.









Kommentarer
Postat av: Annie

hahahaha jag garvar ihjäl mig.

"vad konstigt det luktar hemma hos dig".

Så jävla typiskt. :D

2010-09-30 @ 14:13:00
URL: http://amilliondays.blogg.se/
Postat av: elena

jaaa nån hade rispat på min utedörr"kök"

2010-09-30 @ 17:44:43
Postat av: aNoNyMmmmmmmMmmm

Vilken vacker mamma du har :) väldigt lik min faster faktiskt

2010-10-01 @ 21:11:18

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback