Hemma från Safarin.

Oh, home sweet home, även fast det inte är mitt riktiga hem i Sverige.
Så är det ju mitt tillfälliga hem i Tanzania.

Safarin var sjuukt cool!
Minnesvärt..

Men nu är jag jättejättetrött.
Det har varit en låång dag.

O kan säga att det INTE varit en så skojjig flygresa.
Usch.

Ah, att spy är det värsta jag vet..
O idag fick jag uppleva det..bigtime.

Äe, men ah det får va nog jag e verkligen helt trött.
Som ett streck är jag.

 

Showwar lite bilder imorn.

Här tittar jag ner över Ngorongoro Kratern.

Mäktigt!

 

 

Okej en till när jag ändå håller på.

Masaai!

 

 

Eller två.



Kommentarer
Postat av: cookie

alltså fan, vet du vad jag tänker när jag ser dom här bilderna? att vi i civilisationen, kommer ta deras jord o liv ifrån dom, när jorden går under pga oss.

Så jobbigt. Dom har inte ens gjort nåt, dom chillar, masai jagar lite sådära.

2010-09-10 @ 11:25:13
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fina bilder

2010-09-10 @ 17:21:03

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback