DE E TYST..O DE E ENSAMT, SOM PÅ ALFONS.

Oh..jag är jättelat..jag vet.
MEN DE E BARA FATT......AH!
Jag orkar ju inte!
Ibland gör man inte de.
O de får man lov o göra.

Jag mår bra o allt e bra, men ibland får jag bara för mig att..
ah det är bäst att jag bara sitter med mitt underbett o e tyst.
Att det gör mig gott.

Känner mig ensam me o bo ensam.
Men det är ändå en rätt skön känsla.
Man kan gora litte zöm män vill!
Hade bara tyckt det vore jobbigt nu ifall
nån hade smygt runt här o inkräktat på mitt revir.
Typ bajsat på min toalett som bara jag har rumpat.

Eller typ, ätit mitt sista ägg.
Eller nåt.

Jag gillar att alllt kan få vara på MITT sätt.
O om jag bestämmer mig för att missa min tvättid.
Ah, då ere ändå MIN tvättid.
Min tvätt - min tid - mitt val.
O de e jäkligt nice.

Har typ ställt om dygnet också,
eftersom jag börjar jobbet så sent om dagarna.
Så jag kan sova hur länge jag vill AN U CANT STOP ME! *andas tungt.
Lever verkligen som en ungkarl.
Det behöver man nog ibland.

Men ah, nu ska jag fortsätta med mitt ungkaraliv o typ.
Pilla mig i naveln o dricka bira eller nåt.

 

Snäll tjej.

 

 

Lite halvcool tjej.

 

 

JÄTTEcool tjej som kollar fopollsmatch.

 

 

Cool, hajpad tjej på konsert.

Ah, men det var lite varianter på hur

jag KUNDE sett ut  andra sammanhang.

Typ för att påminna mig själv att jag faktiskt

har mer miner än det klassiska underbettet.


Kommentarer
Postat av: helena

kante du komma hit o hänga typ i helgen kanske frågetecken

2010-09-29 @ 00:52:08
Postat av: Anonym

Hejsan! förstår om du inte vill gå in på detta men vad hände med din pojkvän skulle ni inte flytta ihop el ni hade redan gjort det? vad hände???

2010-09-29 @ 10:49:05
Postat av: Pascale

Helena - Ne..inte denna helg Helenis! Mamma fyller år sörrö..vi får spika ett annat datum över tele.



Anonym - Vad braa att du är så förståndig, det gillar vi. Det känns liiite svettigt att du skriver anonymt - det är som om Birgitta mitt emot mig på bussen skulle luta sig fram mot mig, sätta handen på mitt knä o ba: "Meen du.."

Min blogg är först o främst riktad till familj o vänner. Resten får helt enkelt leva i ovisshet med grejer. Jag har ingen skyldighet att berätta allt för främlingar!

2010-09-29 @ 12:07:55
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: mama

ha-ha

2010-09-29 @ 22:03:02
Postat av: annette

hahaha pascale!!!!!

jag älskar dig hahah

beskrivingarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



"det är som om Birgitta mitt emot mig på bussen skulle luta sig fram mot mig, sätta handen på mitt knä o ba: "Meen du..""

2010-09-30 @ 00:13:29
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Fatima

hahaha jag ÄLSKAR ditt svar! Klockrent. De här bloggläsarna kräver så jävla mycket men själva kan dom inte ens bjuda på sitt fucking namn liksom!

2010-09-30 @ 05:43:39
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: lois

tro inte att jag inte noterat att du försker se sådär sexxit söt och ostressad ut me ditt hår på alla bilder. The rough and tumble look liksom been thöööörrrrr

2010-09-30 @ 10:17:42
Postat av: Pascale

Skönt att ni andra håller med! Ja fan, inte ens ett litet namn kan folk bjuda på. C'mon son!

Och Lois - FAN du cätcha mig!"rough and tumble" Det ska bli min nya facebookstatus hahahha!

2010-09-30 @ 13:16:22
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback