Margot.

Ee-eej *Margot med knäckebrösmuler i munnen.

Haha, jag har hälsat som Margot för många gånger i rad nu.
Men ah, Margot gillar vi.

Hon är alltid up to something.
Alltså att hon gör nåt när hon hälsar.
Eller ah det är alltid då man stöter på henne.

Typ att hon krattar löv
o har gröna fjällräven gömmistövlar på sig.
- Ee-eej!*vänder sig om står lätt framåtlutad.

När hon sitter i soffan o läser bok..
- Ee-eej! *tittar upp över läsglasögonen.

När hon tar ut bullarna ur ugnen..
- Ee-eej!
Hon håller ALLTID på med nåt.

Man hör dammsugaren..
kommer in..o ser Margot stå där med slangen.
- Ee-eej!

Ah men ni hajjar.(Eller inte, haha..tror mest att ni inte hajjar)
Men det är smällar man får ta!

Just nu håller jag på att packa ner lite extrakläder
och klackskor.

Ska på konferans i Götteböörjj över helgen.
Kanske blir lite clöbmåod då också.
Inchalla!

Haha..a de kanske inte va så roligt.
O sen ska jag bege mig till jobbet.

Ah, det är full rulle iaf.
Har alltid nåt att göra, (som Margot)
OHH!! DÄÄRAV uttrycket!
Kom på det nu.

Äe, men nu måste jag fortsätta med mitt.
Hej på er.




Hun bliv glääd!





Kommentarer
Postat av: cookie

eeee-eeej!

2010-09-16 @ 17:15:37
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad jobbar du som?

2010-09-16 @ 18:46:32
Postat av: Pascale

Jobbar på gym!

2010-09-16 @ 23:48:27
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Georgie

ee-eej, du måste uppdatera den här skiiiiten oftare. ;)

2010-09-23 @ 12:18:04
URL: http://snorhornet.blogspot.com
Postat av: Brd-Maggan

hahahaha jag dooog, bästa beskrivningarna på Margot-hejen! Såg det framför mig...Hoppas allt går bra med lillesyster, be strong!

2010-10-20 @ 22:51:51

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback