Hemma igen.

Halu..nu är jag hemma igen.
Har ont som fan men sånt är livet.
Det känns som att jag lever.



Före..

 

Naveln i "normalt" tillstånd.

 

 

 

Efter..

 

Så!

Här har dom tryckt in tarmarna och sytt in dom

och gjort en förstärkning inuti så inget ska pluppa ut.

Det är ju trots allt väldigt obegagligt o

leva så o få trycka in naveln själv hela tin.

 

Konstigt..jag har klagat på det, men hade typ vant mig

pga min envishet om att inte gå till läkarn.

Men ibland är man illa tvungen..

Tur att dom opererade det på en gång.

 

Nu blir det tre veckors vila.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att allt gick bra! Puss o Kram banan

2011-04-03 @ 15:28:30

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback