Ny navel.

img_4269 (MMS)

Tjabba! Jag är på St. Görans sjukhus och chillar. Haha..eller ah chillar och chillar..har gjort en liten bukoperation. Har haft navelbråck som ömmat och gjort ont. Vid minsta lilla ansträngning kunde naveln ploppar ut o då mådde jag illa osv. Nu är det iaf åtgärdat. Är glad att de opererade det direkt. Gick hit efter jobbet o blev inlagd direkt. I eftermiddags "fixa" dom mig:) o nu äter jag lite chips som mamma kom med. Sjuksköterskan hade hört mig säga att jag ville ha det när jag vaknade. Snällt! Så hon bad mor min köpa det. Nu kommer jag få ta det lite lugnt med min träning. Ska försöka röra på mig sp gått jag kan men måste vänta lite med det mesta. Alla rörelser innefattar ju typ mage. Shiit..får bara äta saker som makes the doodoo sliiiide! Haha.. Aja hej på er så länge.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback