Påscale.

Vet ni att Pascale betyder Påsk.
Pasque - Pascale.
Det betyder att det är min månad.
Izz all about me.

Det är nu jag efter min födelse blev några månader o sådär.
De e då man började se mina true colors.
Ma sale caractère.

Ah! Jag mår bra iaf.

Körde en smygträning i måndags. - gick på bandet.
Det gick rätt bra, så länge jag inte svängde med armarna.
Fick hålla i mig, som en tant med rullator.
Nä, jag hade swäg.

Tänkte ta mig ut på en promenad här längs Hornstull.

På lördagmorgon ska jag och Emma-Lee
ta en runda längs Långholmen med hennes små hundar.
Fan..jag vill ha en liten mops so himla miike..

 

En sån här.

Titttaaaa va sööt.

Man blir lite sådär..nämen!! - Hur ser du ut egentligen?

Den e ju jättegullig.

 

Jag tänker ha en sån.

Tänker påre varje dag.

Att jag borde ha en hund.

Ingen såndär stor slemmig bao bao. (hund)

Utan en liten sånhär, kompakt.

 

När Cookie var liten sa hon Bao Bao och pekade när hon såg hundar.

 

Haha, jag har nog berättat om det vid ett tidigare tillfälle här i bloggen.

Men det var så gulligt.

Bao Bao fick dom heta för att hon tyckte väl att det lät så när de voffade.

BAO BAO!

 

 

 

Så här ser min mage ut i dagsläget.

Fortfarande lite blåmärken o så.

Men bortsett från det ser det väl bra ut.

Min mage ser ut som en glad gubbe.

Fattas bara ögena.

 

Ser ni att jag har byxorna som en 4 årig pojke som varit på toa själv?

Dragit upp byxorna sådär hastigt, tvättat händerna

sådär stelt o långsamt med spretiga små fingrar,

torkat händerna lite hastigt i första bästa handduk

o sprungit iväg för att leka igen, glömt o släcka lampan.

Naaw, man vill ändå va så ibland.


 

 

Bild på mig ifall ni mot förmodan skulle glömt

hur jag ser ut nu när jag vare iväg ett tag här.

 


Kommentarer
Postat av: IL

Vad söt du är :-D skönt att börja med träningen lite lätt :) och magen ser jätte fin ut på så kort tid.. :) Det kommer bara bli bätte...



Åh mopsar är SÅÅÅÅ söta hihi klart du ska ha en BAO BAO ;) Ha en underbar påsk sötis!!! Kramar

2011-04-22 @ 17:25:08
URL: http://il85.blogspot.com
Postat av: Hej! Vi saknar Pascale Torpet!

2011-04-22 @ 20:11:04
Postat av: cookie

ahaha "sluutaa du skemmer ut miig!" som han nääzer sa. eller vad hette han nu igen haha

2011-05-02 @ 15:28:03
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback