Swäg.

Jag hade sjukt bra swäg på gymmet idag.
Lyssnade på mina låtar och crosstrainade i...
Wait for it............40!! Minutos. OCH 22 segondos!
Det är liksom..
Jättebra!
Wuhuuw!

Hää fääv!

*Klappar mig själv på axeln.

*Dunkar mig själv i röggen. ÖÖÖÖÖHH! LARSSA!!
BRA JOBBAT RONNÖ!

Nä nu får det vara med all beröm.
Det är ju så det ska vara?
Vad e min måod?
Tror jag att jag är speciell nu
o lite sådär, uh! - Coolare än alla andra.

Nä..men fan..

Jag känner att min mage inte riktigt e
på samma hajpnivå som jag är.
Så jag borde egentligen bara släppa vikterna.

(Haha.."släppa vikterna" - interngrej)
Men för att vara JAG i min condition, så e jag nöjd med tillvaron.

I lördags? Söndags?
Ah, nån dag iaf då var jag med Socacrewet
och dansade o hoppade o stojjade i TRE fakin timmar runt stan.

Så man kan inte säga att jag legat på latsidan iaf.
Det kanske finns hopp för mig o
för min Beach 2011-utmaning..

 

 

Kan ni se svettkristallerna i mitt ansikte?






Kommentarer
Postat av: sara

Hej, kan du inte skriva om träning litegrann? Jag vill verkligen börja träna för en fastare kropp och tänkte att du som instruktör + tjej dessutom kanske har några bra tips för andra tjejer? Vill veta hur man bäst tränar rumpa, lår/ben, bål, rygg och armar men har ingen att fråga. Skulle va skitnice om du har några tips! :)

2011-04-28 @ 22:12:43
Postat av: sara

Hej, kan du inte skriva lite om träning? Jag vill verkligen börja träna för en fastare kropp och tänkte att du som instruktör + tjej dessutom kanske har några bra tips för andra tjejer? Vill veta hur man bäst tränar rumpa, lår/ben, bål, rygg och armar men har ingen att fråga. Skulle va skitnice om du har några tips! :)

2011-04-28 @ 22:18:21
Postat av: Lo

hahah aboo vi andra nöjer oss med svettpärlor men du har KRISTALLER

2011-04-29 @ 09:52:30

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback