Sysselsättning.

Ah, jag har inte varit HELT sängliggandes idag.
Har faktiskt tagit en promenat runt huset.
Det tog..............*trumvirvel...
1 timme!

Men det var cool.
Skönt att få lite frisk luft.

Och jag går inte lika fult längre.
(som en horshare)

Nu går jag bara som att jag försöker hålla kvar en bajskorv i byxbenet.
För att inte skämmas sådär, framför folk..att jag gjort på mig.
Försöka dölja.
HAHA!

Ah, näe.
Sen har mamma varit här och matat mig osv.
Sovit har jag gjort en del, o nu ska jag käka Gyoza med en vän.
Kanske kolla en film.
Jag är ingen filmtjej - men vem vet, jag kanske kan bli.
Jag kanske gillare o re enda jag gör i liivet e o kolla filmisar.

Jag kanske skaffar ett konto på IMDB
o betyygsätter filmer från skala 1-10.



 

Bild från en rändöm utekväll.


Kommentarer
Postat av: lo

ahhah ej du kände ändå till nåt som hette IMDB

2011-04-08 @ 09:34:35

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback