Att kunna rätsa folk.

Jag gick in på ratsit.se för att söka på rändöm namn.
Bara söka o typ, föra egen statistik på hur många
som heter Mikael från 45-25 som är gifta.
Bara för att jag ville. *Fatt ja vill!?!? - Sanna,17

Sen kollade jag hur många av alla Mohammed som är egen företagare.
Det fanns en del.

Kollade även om det fanns många som hette Mohammed Muhammad.
O även det kunde jag hitta.

Ah, det är sånt jag sysselsätter mig med när jag inte kan sova.
Andra räknar lamm, jag söker folk på ratsit.

En gång var det en importkille som ragga på mig
(han hette dock inte Mohammed) men ah iaf, de kunde inte bli nåt.
För att han ljög att han hade uppehållstillstånd.
En annan var redan gift. (på papper)
Sånt som händer, därför är det bra att kunna rätsa alla såhär.


Sidospår, men ah.

Jag gick vidare med dehär o söka namn,
tyckte det skulle vara intressant att veta
om någon i Sverige heter Mohammed Eriksson.

O ah, det gjorde det faktiskt! Hela två styckna..

Nu ska jag slå på stort här....
Ska se om jag kan hitta en Mohammed Svensson.

...

.........

..............


Antal träffar: 0

Fanns inga.
Eriksson var okay men Svensson det kände
alla Muhammed var lite väl overkill.





Ah, för o fylla ut här la jag en bild på mig själv.

Lite som en: Med vänlig hälsning - Pascale.




Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback