Charlotte Mbango.


Jag vill typ vara med i den här videon.
Lyssna på 01.29.
Precis däär vill jag vara med o dansa sådär HE HE HE HE!



 

Ska jag ha den här dan till att städa?

Ah, det blir nog så.

Städa och lyssna på Charlotte Mbango.

O andra ordrar.. (Som Göran, 52 på mitt gym säger)

Hoppas det finns tvättid.

Cuz this home is goin to shäääine like a mooofuckah!

 

Blev ärrad igår, var hos en vän

som e ah, den sjukaste pedanten jag träffat.

 

Kunde inte ens äta pockorn ifred utan hans granskande ögon.

Tänk att det finns sånna människor.

Jag tycker synd.

Så  fort man druckit upp ur sitt glas,

aså när man SÄNKER ner glaset från munnen, då BAM!..

hade han redan tagit glaset för att gå iväg och diska det.

Äe, de e inte okay.

Man måste va lite slapp.

Chilla me livet.

 

Ohh jag hatar när folk säger "take a chillpill"

Det är typ i samma kategori som när Sanna-tjejer säger -


" AssåÅHhh Sofiiie!! Klockan e baa baarneet!"

 


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback