Födelsedagsveckan över.


Ja, då var födelsedagveckan över.
Nu ere blodigt allvar som gäller.
Dehär e en seriös verksamhet..

Har ätit massvis av kaker o Ferro rocher o annat gott.
Men nu ere chlut!

Jag och Elsa konstaterade att vi faktiskt ätit mer sötsaker
o skit nu under veckan än på nästan hela året.
De e inte okay!

Men då kom hon iaf med tröstande ord..

"Det här är ändå vår födelsedagsvecka"

VECKA!
Inte dag. (Oj, hahaha! Nu gjorde jag en det heter NÄSA, inte nos)

Om vi äter mer kaker nu under februari då gör det inte så mycket.
För det är ändå vår födelsedagsmånad.




Jättegod tårta hos mama o papa..



Kusinkärlek..!



Amaretto Sour med Vodka..



Carrow-bild.



Hur kan man vara så fin?



Ett gäng wuhuuw-tjejer.



Partner in crime..!




Lycklig bild..!




Ej luusnaa!

Ah, så kunde det se ut..under födelsedagsveckan.

Nu ska jag träna hejhej hejdå hejhej. Hej.* Claes, 42.

Haha, Clas, 42 han e en ny karaktär.

Honom kan man träffa på ica.
Han hälsar o pratar lite kallt
om vädret med den trevliga kassörskan.

Singel, aldrig varit gift, inga barn.
Han gillar mest att fiska, och putsar sina glasögon ofta.

Han har typ byxorna högt upp, är rätt smal.
Egentligen ser han inte ens ut att heta Claes, men han heter det ändå.
Hans mamma hade alltid velat att hennes son skulle heta det så så blev det.


Iaf, när han packat in sina varor i sin beigea tygpåse,
då säger han alltid så.

Hejhej hejdå hejhej. Hej.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Bästa födelsedagsveckan!!

2011-02-07 @ 10:46:56
Postat av: Vicky

HAHAHA!!! Shit jag känner en Clas som är 40+, ogift, inga barn, smal och har byxorna högt upp. Han bor i byn vid våran stuga och har en egen stuga kanske en kilometer från sitt hus.

2011-02-08 @ 08:55:20
URL: http://twinhood.blogg.se/
Postat av: Vicky

Grattis i efterskott föressten! :-)

2011-02-08 @ 08:56:04
URL: http://twinhood.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK.

2011-02-11 @ 15:45:33
Postat av: Hemmafru i Florida

Jätte vackra bilder! Grattis i efterskott!

kram

2011-02-11 @ 21:01:59
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/
Postat av: Pascale

Vicky - Hahahah jag visste väl att Claes existerade på riktigt =)



Tack för era gratulationer!

2011-02-12 @ 13:47:20
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: cookie

hhaha, ja för vist skulle clas egentligen passa som en. en blandning av linus och erik på något sätt. pga smalheten. men det är ändå clas.

Jätte fina bilder, jag gillar den i slutet- jag blir såhär ååah MIN STOWRASYSTER!

2011-02-14 @ 14:32:15
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback