Hej Lördag.


Idag är en sån dag då jag inte kunnat
bestämma mig för vad jag vill få ut av den här dan.
Så jag har mest bara legat i sängen och bara varit.
Lekt med min iphone, myst med lilla Jamses (min lånekatt)

Jag borde gå till gymmet eller nåt, va ute i den friska luften.
Ah..näe..men det skulle nog va nåt.

Jag TYCKER att jag förtjänar macademianz
(de e smeknamnet för mina kakor)
Iaf 3 st. Inte sex.
STYCKNA!

Ohh ni är så barnsliga som tänker fel..




Haha, JAAdro!
Vem ticker jädråå, tvu fur tiie!!
Finns pu viivuu!

Eller ne, de fanns de inte alls?
De va på Bredängs Livz.

Bredängs Livs har förresten tagit dehär me att
skylta varorna med MÄRKET på varan o inte vad det är.

Som detta t ex - Jadro, jag ba Elsa titta titta! JADRO!
Hon ba haha jaa, tänka sig - Napolitanke va?

Haha! Då visste hon likzom vad det var.

Men om man som Karin,  36 kommer in o vill handla
då vet man för det mesta inte vad Jadro e.

Inte ens jag visste!
O vi vet ju alla att om de e NÅN som vet - då ere jag.

Men jag föll för skylten och köpte Jadro.







Ah, jag köpte iaf inte köttbulle för 49,90.
Det  tyckte jag var lite vääl dyrt.

Åaah! Nu vet jag nästan vad jag ska göra idag.
Jag ska ta kort på varuskyltar i livsmedelsbutiker.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Köttbulle. Haha.

2011-02-12 @ 19:14:24
Postat av: rakel

Snygg smikning påräj! Muy vackerto!

2011-02-13 @ 14:15:58
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/
Postat av: cookie

Håller med raqqan där va!

2011-02-14 @ 14:28:07
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback