Hoola Hoop.


Wuhuuw!

Älskar att vakna på bra humör!
Då bara, sluter jag upp ögolnen haha oj,
vad var dedär för felstavning? Brun 7 =S
Aja!

Ah men då sluter jag upp ögena och räcker mig
efter min iphone i högtalan o sätter på musik.
Det är min helg-morgon.

Nu ska vi hem ti mamagopapa o ikväll ska vi dansa loss lite.


 

Hoola hoop är min nya grej.

Fick det i födelsedagskalas-present.

 

 

 

Naaaw titta på Elsa!

Hon ser ut som en riktik bolgarisk prinzésa!

Blerina! (ballerina ra..för ear svänskar som läser o så viedere va..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tokmajor..

2011-02-05 @ 20:30:16
Postat av: cookie

hihi åah elsa! det var exakt det jag tänkte. att hon såg helt au medjuvremenu ut!

2011-02-14 @ 14:33:56
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback