Bildspel.


Egentligen ville jag bara ha en myskväll.
Och ja, jag ska inte säga att den inte blev mysig.
För det blev den.

Jag och Lollan - min best friend vi chillade hos mig med Ramses (katten)
Lekte med honom o drack lite vin.

Sen begav vi oss ut o hängde lite på East o sen Bärnz.
The usual.

Ah.

Innan det var jag med familjen i familjehemmet
o dansa o stoja som vanligt.
Cookie var med också o hon bara strålar av lycka.
Kul att se.





Mina sköna hantlar.
Jag lekte lite med dom innan vi drog ut, för o få mer swäg.
Så brukar killar göra.

För o då dedär extra lilla..UUH!





Nya örhängen.
Jag var en örhängestjej förut - men på senare tid har jag slutat med de.
Nu försöker jag hitta tillbaks igen.
Örhängen e ändå en grej.

 

 

Fin klocka.

Oh, en modeblogg.

 

 

Wuhuuw-bild.

Det enda som e fel e att jag har stängd mun.

 

 

Det var skönt att gå ut i sniikers o raggsockor.

Frös inte ett dugg.

Äe de biter inte på mej! - Sa jag till kylan rakt upp i ansiktet.

 

Ah nu såhär efter mitt Pascale-bildspel skulle

man lätt kunna tro att jag vare ensam hela kvällen.

 

 

Men här e hon, Rötotten.

 

 

O så här ligger Ramses bredvid mig nu nu nu.

Alltid under täcket han med.

Näe, men nu ska jag aktivera honom lite

innan jag åker till mamma o pappa o laga mat.

Hejz.


Kommentarer
Postat av: cookie

Sådan far sådan son. Zion älskar att sova under täcket

2011-02-13 @ 18:39:19
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du fick inte låna Elsas bröst

2011-02-13 @ 19:20:42

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback