Pascale, 24 Elsa, 25.

Wuhuuw!

Grattis till mig o min kusin Elsa på vår föllsedag idag!
Har haft en superfin dag.

Jobbat dock, men det var bra ändå.
Blev ordentligt uppvaktad av mina medlemmar.
Oväntat!

Jag satt inne på mitt lilla rum och gjorde lite pappersarbeten
o så ringer det på knappen i reception..
Ååååhhh tänkte jag, och gick ut med tunga steg o underbett..
DÅ hade alla samlats i en ring och så höll de tal och sjöng.
TACK!

Jag blev alldeles varm i hjärtat..

På kvällen firade jag och Elsa på Vapiano och myste!
Bblablabal, på sin födelsedag ska man inte hålla på med datorer.

Gonatt på er!
Amen.




Kommentarer
Postat av: helenizen

Aså! Här om dagen tänkte jag på att någon snart fyllde år. Vidare kom jag på att det borde vara Sanna och det borde vara Pascale. Eftersom jag kom på idag att det var Sanna igår så tänkte jag mig att du säkert hade fölsis senare. Typ den tionde. Och att jag skulle komma ihåg att säga grattis då. Inte för att det är värsta grejen och att jag har kommit ihåg dig i exakt alla år fram tills nu, men ändå irri att jag inte förstod och grattade när det var så nära. Grattis!!

2011-02-04 @ 00:32:23

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback