Torzdag.


Puuh!

Träning är bra för själen.

Kom hem för ett litet tag sen från jobbet och gymmet.
Körde med PT:n Emma-Lee.
Hon är bäst.

Dödar mig.
Men det är så det ska va.

Ah, nu kan man lätt tro att det här med träning stigit mig över huvudet.
Men i själva verket sitter jag o hetsäter popcorn/chilliostbågar nu.
O de har jag gjort hela veckan.

Ohhh, nu fick jag en deshha-vo.
(hatar när folk säger så)

Men ah, ibland får man ju de o då måste man säga de.
Eller näei de måste man inte men ah blabal jag är
expert på att sitta o vänta o vrida på saker.

Ska bara vara tyst.
Ah, veckan har väl rullat på som vanligt.
Imorn ere freda.

På torsda äts de ärtsoppa på lörda ere fest,
men freda är ändå den dagen som känns bäst..!




 

TIIITTÅÅÅH!

Verldens verldens gulligaste.

Sådär ligger vi o myser varje kväll.

 

Oj jusste! Min tvätt.

Jag håller ju på o tjyvtvättar..

Måste ned igen.

 

Piz!

 

 






Kommentarer
Postat av: Hemmafru i Florida

wow va duktig du ar!!

Jag maste komma igang med med tranning men orkar inte :(

ha en bra dag!

kram

2011-02-18 @ 01:26:34
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback