Cuuckiez.


Idag var dagen då jag ringde till Subway för att be dem
grädda nya macademia-kakor som jag skulle hämta ut efter jobbet.
Och det gjorde dom.

Ah, jag var verkligen desperat..
Och om jag vill ha nåt,
då kommer jag fight for it!

Fast det var min PT.
Eller ah inte MIN PT, utan PT Emma-Lee
på mitt gym jobb som hajpade mig.
Höhö!

Så ja ba..AMMA DOO IT AMMA DOO IT!
Och ringde..

Ah, men så direkt efter jobbet åkte jag o hämtade ut mina kakor,
Åt på vägen tillbaks till gymmet,
Körde lite o åt lite mer kakor.
Så det var min dag.

"Varför provar du inte dom här shokla-kakerna också?
Dom äntä dömma!
- sa gubben i kassan, (han var typ en Lars, 54 fast såg äldre ut.)
(Och han sa shokla. Inte okay.)

Ehh? JO? Dom e dumma!
Tänkte jag.

Han har inte fattat att im in to white shit now.
Hahhahaha äe, skämt å sido.
Det är jag inte alls.

Bara när det gäller kaker.




Ah, jag införskaffade nutella också.
Det är ändå något man ALLTID måste ha hemma.

Mer grejer man alltid måste ha är typ,
Pockorn o salta pinnar.


Man vet liksom aldrig när det kan slå till
i kroppen att man blir sugen på det.
Och det är sånt som alltid "går hem".

Iaf i min kropp.

Jag skulle aldrig tacka nej till pockorn eller salta pinnar.




Kommentarer
Postat av: Samuel Harman

pascale popcorn hehehehe

2011-01-26 @ 02:09:32
Postat av: helenizen

Sånt som alltid "går hem" i din kropp... Hahaha. Du är fantastisk!

2011-01-26 @ 20:29:32

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback