Familjesöndag.


My name is Andrei, and this is my brader..Sergei.

Haha, varför försöker jag alltid rändöm i öppningsfrasen?
Men det är bra, det första som kommer upp ska jag alltid skriva.

Ah, jag sitter här hämma i hämmet,
nyduschad och dansar discodans med rumpan bar typ.
Ingen som ser.
Skönt o bara kunna släppa loss.
Tänk när jag får barn sen och en man,
då kan jag inte släppa loss på samma sätt.
Då måste jag upprätthålla en viss standard.
En mamma-fru-standard.

Men inte nu.
Nu kan jag bara vara.

Oh..är så himla sugen på Subway-cookies..
Får se om jag kan unna mig det idag.

Ska iaf inte träna idag.
Eller jo. Man hinner ALLTID träna.
Jag har lärt mig inse det.

Det är bara att göra.
Kan man sitta med underbett framför Facebook typ eller läsa tidning,
då kan man fan gå till gymmet.

O jag har ändå både gymmet här 5 min ifrån mig i gångväg.
Eller 6 min med bussen till mitt gym.
Finns inget "hinner inte".

Så ikväll bär det av till gymmet, men nu bär det av till mamagopapa.
Ah nu fattar inte ni "nya" vad jag menar med mamagopapa.

Eller jo ni fattar ju att jag menar momma och poppa,
men inte själva gräjen. *Bohuslän-dialekt

Ah, men det var så att min pappas kompis från Kongo han frågade så.

-" O hou må dinne mamagopappa?"





Nä nu måste jag skynda mig!
Idag blir det banitsa och hela köret.
Imorn ska jag köra dubbelpass igen.
Morgon och kväll.

Har bestämt mig för att satsa ordentligt nu.
O inge mer alkohol, jag har ändå alltid kul.

Men iblaand, då kan kan jag unna mig lite whiskey
- ah jag är en whiskey-tjej.






Kommentarer
Postat av: Samuel Harman

du är roligt pascale,skojar du med papa?

2011-01-23 @ 21:49:32
Postat av: mamman

och.. hur mådde din a föräldrar-fick du nån tid för dom

2011-01-23 @ 22:23:05
Postat av: hellan

"My name is Andrei" fick mig att tänka på de märkliga polackerna som städade nere på Plaza. Haha. "Ah! Helenka!" ropade han när jag kom. O så lärde han mig att säga "cześć"... Var dock tvungen att öva på uttalet i flera månader. Det hela var ganska gemytligt fram tills att jag upptäckte hur trånande han stirrade på mig när jag dammsög.

Efter en tid där nere på bruket kom den andra polacken, som såg ut att vara uthuggen ur en sten. Minns inte hans namn. Men jag kommer ihåg att han var onaturligt förtjust i Madonnas låt Hung up samt att han fick en tvätta-väggar-svamp av David. Jag och David skrattade åt att det var hans julklapp från företaget.

2011-01-23 @ 22:54:42
Postat av: cookie

nee jag ska va naken när jag bildar familj. en hippie familj ska vi va. där alla går nakna, till och med pappan med snoppen bar. och barnen sitter på huk med deras prutt rumpa.

2011-02-14 @ 14:43:29
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback