Nöjd.


Ibland känner jag det att jag bara..älskar mig själv.
Och det är rätt bra dagar.
(känns dock lite lame att säga.)

Inget känns bättre än känslan att älska sig själv.

Man kan bara..gå förbi spegeln, stanna till..
nicka mot sig själv med ett självklart leende och fortsätta gå.
Nöjd.
Äe, det gillar vi.

Just idag känner jag så för att jag lagat hajpad mat.

Oj oj oj, ni fattar liksom inte vilken inverkan träning har gjort på mig.
Att börja träna är helt klart det bästa jag gjort.
Någonsin.
Har så himla mycket energi.


Man skulle nästan kunna tro att jag
instruktör i zumba om man skakar hand med mig.

- HEJ, Pascale! *glad med fast handslag och hästsvans.
Nä usch..jag skoja.
Gillar inte överhajpat glada människor,
sånna som är snäppet över gränsen till falsk-glada.








Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild :)

2011-01-27 @ 23:55:16

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback