NU TÄNKER JAG GÖRA SÅHÄR.

Äs a mädr of fäct ska jag fan poppa pockorn nu!
Jag är en vuxen kvinna o jag får göra sånhärnt.

Mitt hem kommer lukta pockorn samt mitt hår, men det gör inget.
För jag är en popcorn-tjej.

Pascale who?
Ah men du vet, hon som brukar poppa popcorn.



 

Så här gick det i helgas då jag

försökte ge mig in på det här att poppa på spisen.

Dom blev stekta istället.

Men ikväll tänker jag få till det.

 

Vem vet, jag kanske hajpar pockorn på poppet.

Haha oj. Har för mkt popcorntankar nu.

"På jobbet" ska det stå.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska man inte ha lock på?

2011-01-26 @ 17:28:20
Postat av: Pascale

JO, jag vet de..de fattar ju vem som helst...höhö!

2011-01-26 @ 23:27:16
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: loejs

Vem e pascale?

Du vet.. hon som alltid LUKTAR popcorn.

Ahaaa....pascale.... Nää.. bjud inte henne.



hahah

2011-01-27 @ 15:23:46

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback