Nya fötter, kaffe o pluggmåod.

Jag är hoit-uttråkad.
Håller på o halv-pluggar.
Och gör baby foot.

Det är som små tofflor med gelé i som
man ska hoppa in i o ha på sig i två timmar.

O om en vecka ska all gammelhud ha
fallit bort o så ska bejbihuden titta fram.
Sådär hee-eei!
Jättesött.
Nästan som om man har en bejbi
o upptäcker att den faktiskt har söta små smilegropar.

Jag är jätteensam idag.
Jag har i för sig varit med mamma tidigare idag.
I stan.
Shoppat lite.
Sen har jag varit ensam, sedan kl 13.
Ensam i parken.
Ensam i affären.
Ensam hemma.
Ensam överallt.

Men de e okay, jag klagar inte.
Dessutom har jag valt det.

Haha just det jag glömde att jag höll på o skriva blogg.
Var borta i ca 25 min.
Började smutta på mitt kawwa o sen
var det som bortglömt.
Inte för att ni märker nån skillnad men ah.
Eller jo det kanske ni gör.
Ifall jag nu skulle skrivit om något jätteintressant och mitt i bara sluta.
O NU, påbörja nåt annat helt rändöm.

Fast äe..så kul ska vi inte ha det.
Jag har grejjor o göra.





Så här skulle jag sett ut om jag var blondie.




Kolla.
Haha..!
Det HÄR är rändöm.
Jag och en galen brittisk gubbe.
Han ser jättesliskig ut och han var nog det också.

Han ville verkligen ta ett kort ihop.
Var rätt pratglad, o efter varje mening sa han på grekiska...
- YAMAAAS! o höjde sitt ölglas.
Äe, han var en riktig karaktär han.




Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback