Grill me famill.


Vilken skön vecka det har varit.
Bara massa chillmåod, med familj och vänner.

Just nu ligger jag och ålar mig i sängen,
tar typ. tio sekunders pause för att skriva här i lotusställning,
sen kastar jag mig bakåt igen och nynnar på Lisa Stanfield-låtar.
Ne, de gör jag inte..
Men det är nästan sån måod!


Vill ni se bilder?
Klart ni vill!

Varför skulle ni inte vilja?
Bilder e ju de roligaste som finns i helaste världen.


 

Nåns baba.

 

Min bror Akex gullar med maten.

 

Jag hade gjort mig fin..

Hajpar sommarmåoden!

 

Mitt ärr e inte fint nånstans..

 

 

Men jag är glad ändå, fastän jag ser sur ut här.

Men det är för att jag hade solen i ansiktet.

(och sanden mellan tårna)

 

Vi kvinnor..

Shit..jag tänker aldrig på att jag faktiskt är en KVINNA?!

Wierd stuff.

Hmm..undrar när jag kommer

börja känna mig som en..

 

Bröderna..!

 

Papa Claude..!


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback