Livstecken.


Hej hej, *en arm sticker ut ur havsytan.
Jag lever.

Det har vare jäkla mkt på sistone, så jag har hållt mig undan bloggen.
Eller ah, hållt mej undan o hållt mej undan..
Jag har bara inte vare så aktiv.

Har varit på semester - I Grekland.
Drog en sista minuten bara sådär.
Ibland behöver man va lite spontan, och bara..AGERA för stunden.
Älskar det.
Då känns det som att vinden blåser i mitt hår.

Men jag har inte planerat sluta blogga.
Tänker köra på - så tro inget annat!
Höhö.




Nä, nu ska jag läsa lite bok.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mammas snygging

2011-06-03 @ 15:26:57
Postat av: Helena

Välkommen tillbaka!

Snart kommer jag till stan, kommer du ihåg att vi ska sitta där uppe på den där stenhällen vid dig då? Ah kanske inte den dagen men liksom i sommar. Och gå på våran sväng där nere vid vattnet! :)

2011-06-05 @ 10:14:15

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback