Rumpont.

Jag har rumpvärk.
O det är inte för att jag haft hårt bajs.
Jag har aldrig hårt bajs.
Så det kan ni inte anklaga mig för.

Jag har ont för att jag tränat jöö!
Jag körde med vikter första gången sedan operationen.
Så det var stort för mig.
O det gick jätttebra.

Men gud vad man tappar när man inte kört på ett tag..!
Körde djupa benböj i smithmaskin, utfall o upphopp.
Ett superset satt säga.

O sen körde jag lite andra benövningar behöver inte gå in
på de nu jag känner det ut i fingertopparna hur ni gäspar när ni läser.

Ah, jag är uppe med tuppen förresten.
O det är för att jag kände att jag behöver få ut de mesta utav dan.
Produktiv är ordet!


 

Igår drog jag även en spontanare o gick ut o dansa.

Skoja.

Jag dansade knappt.

Jag bara stod där med underbett o såg snygg ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är snygg

men lite mindre med underbett

2011-06-10 @ 11:36:46
Postat av: Erika

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 15:52:25
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Anonym

va fin du är

2011-07-13 @ 18:37:55
URL: http://rraqiyas.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback