Baandolero!

Hola mis amores!

Idag är jag coouaniitaa!
Soy un bandolero.

En bandit.
Fast det är jag ju inte på riktigt.
Nä så kul ska vi inte ha det.

Ah, jag vill typ inte lägga mig - för jag är en bandolero.
Bandoléros dom sover inte.

Idag har jag efter jobbet åkt och köpt händsfri.
Ilandsproblem..

För några år sen existerade det inte ens,
o nu har jag skapat mig ett behov.

Jag behöver handsfri annars har jag inga händer fria.
Det säger ju sig självt.
Och jag vill kunna göra allt med mina händer.
SAMTIDIGT! - som jag lusnar på musik, eller tex skär broccoli.
Eller ah, prata i telifon och vika tvätt.
Man vill ändå ha händsfri.
Det vill alla.


Kan rekomendera Nocs hörlurar+händsfri.
Bra ljud o bra allt.
Med en liten fjärris så man kan byta låt och NÄSTAN ha händsfri.
(För man måste ju trycka på knappen)






 

Kan rekommendera min favoritlåt just nu också.

Hade den på repeat på gymmet.

 

 

Här är jag hej hej.

 


Kommentarer
Postat av: Lo

Aaa du börjar se krallig ut de måste jag erkänna.. man kanske ska börja köra lite mer styrka innan man blir en av de där smala tjejerna som går runt i strumplästen på gymmet och typ gör omotiverade pilates övningar på en matta mitt i.

2011-03-30 @ 12:58:02

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback