Bäk To Work.


Ah, då var en arbetsdag avklarad.
Jag har varit borta två dar.
Fett tråkigt!

Jag hatar att bara ligga hemma.
Jag vill se liv!
Rörelse!
Fixa och dona.

Men det har ändå varit skönt.
Idag har jag fått höra massa

"Välkommen tillbaka" och "Är du frisk nu"
O det får en verkligen att känna sig bra.
Och behövd!


Jag blev sådär..

Fnittrig inuti med underbett och lurig blick.
Tänkte i mitt huvud..

Jag....huhuhuhu... *underbett.
Dom har saknat mej..huhuhuh*underbett.


Näää men fan, känslan att veta att det finns folk
där ute som man träffar nästan varje dag.
Som inte vet mycket om en, men som ändå tänkt på en.
Eller undrat var man är.
Älskar mitt jobb.
För där får jag vara jag, precis som jag är.


 

Titta här liksom.

Vem är så här snäll?

Folket som gymmar på mitt gym såklart! =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du satt upp en lapp o efterlyst ägaren?

2011-03-17 @ 21:23:54
Postat av: Jessica

Snällt!? Efterbleizie!

2011-03-17 @ 21:24:35
Postat av: Gabo

Vad skönt att ha ett jobb där man känner att man kan vara sig själv 100%. På sturebadet kan det kännas till o från att man måste bete sig på ett visst sätt, men det har släppt mer o mer.

Keep up the good SPIRIT! // Gab to the O'w

2011-03-21 @ 09:14:19
URL: http://www.gabowstyle.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vilket gym jobbar du på?? ;)

2011-03-22 @ 16:42:08
Postat av: Lo

De ingen som tycker du e cool för att du bara bloggar en gång i veckan. De ska du veta.

2011-03-24 @ 14:14:19

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback