Hej..

Mm.. men jaaa sluta tjata!

Jag ÄR seg och frånvarande ibland!
Haha!

Man har ju sina perioder.
Jag sitter inte så mycket vid datorn faktiskt.

Däts ouai..

Ah, men jag har haft en superbra helg!
Ohh..jag älskar mina helger!
Händer alltid massa skoj.

Denna helg har jag fikat och shitchattat med kära vänner..
Hängt med pappa o lagat mat o käkat gott.
Pappa o jag är brysselkålsgänget.
Vi älskar det o ingen annan typ.

Pappa o jag har pratat smink, tjejer, vänskap o massa sånt.
Han förstår sånt.
Han vet liksom om livet.

Man tänker inte alltid att ens föräldrar också varit unga.
Dom har gått igenom samma saker som en själv.

Jag älskar att hänga bara pappa och jag.
Inte för o va självisk sådär att jag bara vill ha honom för mig själv.
Men ibland kan det vara skönt.
När man är flera syskon o alla e
med måste alla få sin dos av föräldrarna.
När man är ensam får man mer tid.

Ah. lbablabla jag har varit ute o festat både fredag och lördag.
Skrattat och dansat och bara njutit av livet.


Så. det var det.
Hhhäläz.


 

Cookie och jag jätteCarroiga på clöbtoa.

Oj, nu fick jag en dechhha-vo.

Har nog lagt upp denna bild tidigare.

 

Huhuhu..tokigt det kan bli!



Kommentarer
Postat av: IL

Halloj :)



Låter som du haft en super mysig helg :) Vi ses på tisdag sötis. Ha det super bra så länge! Kram

2011-03-27 @ 22:53:09
URL: http://il85.blogspot.com
Postat av: Emma-Lee

Underbart att ha en sån pappa :-) Grattis till dig!

2011-03-27 @ 23:04:13
URL: http://emma-lees.blogspot.com
Postat av: Lo

Jag vill oxo ha en pappa..



Hahaha.

2011-03-29 @ 10:11:02
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 06:53:00
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Pascale

Hej Smsa Låna. Jag valde blogg.se för att de var den bloggsidan jag kände till när jag började för några år sedan. o sen har den hängt på. =)Gillar inte att byta o ändra på saker så därför kör jag på den.

2011-07-22 @ 12:54:59
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback