Musikläraren Ann, 56


Hej.
Halå.

Kom in!
Kom ut! (fågelturken på youtube)


På måndag startar en utmaning jag är med i.
(Vad har jag gjoooort?! *säger för mig själv med ängslig röst)
Nä men jag ska vara med i en Beach 2011 - utmaning.

Att komma i form till stranden o sådär.
Men det handlar ju såklart om mer än bara
"att se snygg ut på stranden".

Det här blir lite som en - BAM, ny start på livet.
Att försöka leva hälsosamt, må bra, känna sig bra osv.
O det vill ju jag.

Så på 12 veckor ska jag nu försöka nå mina mål.
Som är att få en fastare kropp med platt mage,
börja äta rätt och dumpa all skitmat
o godis som jag ständigt stoppar i mig.

Började redan i lördags.
Vid 8-9 snåret och gick och körde ett hårt benpass.
Men ah, jag drack vin senare på kvällen men det är en annan historia.


Till en annan grej..

Var på konsert - Youssou'n' Dour med familjen.
Det var verkligen jättebra!

Jag blev helt till mig och satt i min stol
och gungade o svängde till de afrikanska trummorna.
Skrek JAAAA!! JAA! MEER! MEER!
Jag hade tyger virade runt huvudet
och en stor slapp leopardklänning på mig.
Eller mer en klänningsväst.

Jag förvandlades till "Erfarna musikläraren Ann, 56"
Som har varit i afrika många år i rad..
och ah, mer behöver jag inte säga för ni fattar resten.
Ni vet om Anns intressen för svarta män.

Jag tog ett kort som "Ann, 56"
Men den är på min iphone och
den ville inte synka med min dätur.
Kan visa er en annan gång.







 

Tittä, fint flickäh..

 

 

Vi tog en sväng till MALTA.

Jag o Lollan.

Vi var turister som inte åkte för sol o bad

- utan för att kolla på sevärdigheter.

I detta fall de vackra BERG.

 

 

 

Sen gick vi till "jobbet"

Vi hänger så mycket på Berns

att det har blivit som ett jobb för oss.

 

Ja, det var allt för idag jag tackar för mig.

Är lite smått stressad.


Jag hinner inte blogga så mkt pga av att

jag tycker det är för pilligt att blogga från min iphone,

och jag är rätt mycket på språng helatin så det är därför.

O jag gillar inte att blogga utan bilder.

 

Men men, ni kanske vill ha blogg.

Bilder kanske bara är en bonus?

Äh, jag känner er - motorcyklistgänget.


Många av er läser inte ens min text,

ni skrollar bara ned till bilderna.

...You modafoka

 

Fok you!

Fokkoff!

Så sa en gambian igår på konserten han var arg för något.

Hahhaha!

Det kändes såå gambianskt.

Typiskt arg gambiankille som inte är med på noterna.


Kommentarer
Postat av: zoukeur

oui tu as raison,plus des fotos:P

2011-03-08 @ 00:38:24

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback