Mango.

Jag har bloggat.
Fast det kan ju inte ni veta.
Om ni inte går in på Fitnessbloggen såklart.

TOWKMAJJA!


...........


TOWKPELLE!



 

Åt mango, på samma vis som vi åt den i Tanzania.

Fan..jag ÄLSKAR Vi i Hornstull.

Dom har så himla bra grejjer där helatin.

De som....som att de aldrig tar slut.

Det är som att gå på Gröna Lund för mig.

 

Jag andas tyngre och blir alldeles varm i kroppen.

Nästan springer in mot varorna,

som om det vore ett lyckohjul med Ahlgrens bilar.

Jag vill satsa på hela raden!

Bara jag jag jag!

Mina näsborrar vidgas.

Ah, men ni vet.

Allt händer.

Alla dessa röda stora prislappar!

 

Fast om man handlar mycket blir det ändå dyrt tillslut..


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback