Utan motstånd.

Idag har jag bara varit jättejättetrött.
Kroppen säger ju ifrån o det är ju himla bra det.
Man måste lyssna på kroppen!

Har bara hängt i mina trakter hela dan.
Träffade en vän på förmiddagen och fikade och umgicks.
Sen upptäckte jag att jag faktiskt hade tagit tvättid.
Så det var det.

Har tvättat och gjort storkok inför veckan.
Kycklingfilé och broccoli.
Makes the doodoo slide.

Alldeles strax är jag klar i tvättstugan
och då ska jag lägga mig o sussa.

Fan vad tråkig och formell jag var idag.
Märker det på mitt sätt att skriva.

Jag är som en trött arm som man bara lyfter
o så faller den tillbaka sladdrigt o utan motstånd.


Kommentarer
Postat av: Boolamonica

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2012-01-16 @ 10:45:43
URL: http://boolamonica.bloglyric.com

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback