Bra dag. Äe, de gillar vi.

Haft en bra dag idag.
Kändes bra att vara tillbaks på jobbet igen.
Hade en niice intervju på kvällen med en kille.
Ni får läsa den sen när jag postar den på tidningen.

Här är länken till min senaste artikl
Sen åkte jag hem ti mi MAA-MA *Linnea, 7år och grinig
Där var min kusäin..Elsa o så sällskapade vi hem o nu
e jag hemma o kollar youtubeklipp o ska sätta igång o
jobba lite innan jag lägger mig och lusläser mina andra jobbgrejer.
Ja, det är mycket jobb just nu.
Men det gör mej gott.
Nu ska jag stryka skjorta!
Jalla haidou.
Jag kunde inte bestämma mig för vilket igow-pic jag skulle lägga upp.
Blev för vindögd på första,
ser ut som 4 år på andra
o den tredje ser jag bara allmänt sned ut i ansiktet på.
O på samtliga bilder har jag grova mörka ringar under ögena.
Men de e bara o acceptera.
Nu ser jag ut så här.

O just därför behöver jag mer sömn i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback