På gång.

Är så himla slut i kroppen.
Har inte satt min fot ute på hela dagen.
Men det gjorde jag rätt i.
Helgen ska ju egentligen vara till för att vila.
Så det har jag gjort.
Håller på att skriva lite på en artikel.
Och dricker Champagne med lite fun light i.
Fett gott.
Äe, det gillar vi.
Att dricka chämpeyn i mjukisbraller o huvtröja.
Med huvan på.
Och glasögena.
Det är så jag jobbar under helgerna.
Nästa vecka påbörjar jag en utmaning!
Ska ta upp träningen igen.
Men denna gång -  Dead serious.
Kommer att träna med PT Emma-Lee och ni kommer få följa min träning via en blogg.
Inte denna då utan jag kommer att ha en separat träningsblogg.
Bli inte förvånade om jag ser ut såhär om ett par månader...:
Eller nej vänta..De va för mkt kanske..
Mer såhär:

Vill ju ha kvar kackan.
Fast den ska ändå vara tränad.
O platt mage osv osv.
Ah men ni vet vad man brukar vilja ha.
Jag är nog inte så jätteannorlunda från andra tjejer.
Men iaf, mer info kommer inom kort =)
Nu ere dags för mig att fortsätta me min grej.
Ni kan få höra låten jag lyssdnar på just nu om ni vill.
För o känna att ni liksom...är med mej.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback