Samtal med Ramses.

Pascale - Heei katteeeen..!
Ramses - *inget svar
Pascale - Heeeeei kateeeen! Guuulliga lilla lillöö!
Ramses - *inget svar
Pascale - E jag konstii?
Pascale - E du gulli?
Ramses - *blinkar med ögonen, ser ut som ett streck.
Pascale - Jamsiiis!
Pascale - Jamseees! *gör pusspljud.
Ramses -  *blinkar
Aså, han säger ju inget.
Jag har liksom blivit galna kattkvinnan.
Jag pratar så här helt ärligt, utan stress.
Till och med när jag har folk på besök.
Fast mest när jag är ensam..
ESKOLLE DO ETA FÅGEL?!
KATHEEN! ELAAK KÄÄT!

Jag har köpt en matta till hallen!
Den är jättefin och persisk.
Handvävd o unik.
Fast från IKEA.
Saker från IKEA brukar inte vara särskilt unika.
Men den här var limited edition.
Så om jag ser samma matta hem hos nån kommer jag stämma Ingvar.
Säg till mej ni också om ni ser samma hos nån.
Kan va bra om vi alla håller utkik.
Så jag inte liksom..råkat ut för lurendrejerier.
Äe, för de gillar vi inte.
Här är den.
Den är länge IRL men de framkom ju inte här på kortet.
Skulle nästan behöva en till sån matta i hallen för att det ska bli jämt.
Men det får bli nästa projekt.
Kanske.
O ett annat projekt e att måla om hallen.
Men nu ser det lite mer bebott ut.
Lite mer Pascaleigt.
Med färger o trä o värme osv.
Tojletten.
Jag gillar egentligen inte sån där ljus träfärg så mkt.
Men jag fick den byrån och den är praktiskt att ha i badrummet
med handdukar o diverse smink o tjejprylar i.
Ja, nä men de va de.
Allt för ikväll!
Nu måste jag lägga mig.
Har faktiskt jobbat i typ 13 timmar.

Kommentarer
Postat av: L

Jag brukar prata med mig själv. Och det brukar gå jättebra.

2011-11-24 @ 11:32:29
Postat av: Helena

Haha, jag känner igen mig! Lät ungefär så när jag var hundvakt för ett tag sen;

Jag: Äeellaaaaaa!

Ella: ...

Jag: jaaaa <3 du är så fiiiin

Ella: ...

Jag: ja du är som en hund liksom, fast mycke finare än dom andra!

Ella: lägger sig under bordet

2011-11-29 @ 00:15:35
Postat av: Syster Mhina

Jösses vad snygg hall du har... I'm in love. Mattan var verkligen pricken över i:et. Hoppas allt är bra med dig!

2011-12-07 @ 17:39:41

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback