SMAKAR NADA.

Jag är ett stort fän av ätbara saker som inte smakar nåt.
Typ, knäckebröö..riiskaakoor..rispuffar..majskrookaar.
Blev ordentligt introducerad till just majskrok när jag hade myskväll me tjejerna hos mig.
Ah, då åt vi de.
Precis i min smak!
Så idag inne på Ica la jag ned en påse majskrok i kundkorgen.
När de sen blev dyrare än jag trodde för allas varor jag köpt.
(mjölk, knäckebröd, färsk svamp, o majskrok - kolladde jag på kvittot..
HUII-HONDRA-KROHHNOR! *chilensk dialekt

Upptäcker jag att majskrok gick på 29,95!!
Thöööö..fööök..?!
O de innehåller liksom bara..vänta ska kolla..
0 % salt
2% fett
Jag har alltså betalat 30 spänn för noll procents salt o två procents fett.
De e som o betala för luft.
Som att ta ett andetag o sen betala för de.
Äe..ja vene riktigt.
Men ah jag ville inte lämna tillbaks heller de hade varit fjantigt.
Jag fick tare..som en rikti man!
Så nu ligger jag i min stura säng o äter mina majskrokar med heder.
O de roliga är att jag planerar att lägga mig strax.
Varför lägger jag mig inte så här tidigt på vardagar för.
Men fredag går bra!
Höhö..toowkmajja..!

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback