Tårrsdak.

Haha, även fast jag på sistone varit lite arg
o så på Comhem så kan jag inte sluta skratta åt deras reklam.
Den här som finns lite överallt
(i det här fallet såg jag den på ratsit.se)
När man kan dra med musen för  att reglera hastigheten.
Comhem-kvinnans ansikte när man drar på snabbaste hastigheten.
HAHA!


Aja, nog om dom - mer om mig.
Jag mår bra.
Fast idag har jag varit så trött så att
jag sett ut som en trött missbrukare.
Det är konstigt hur ens ansikte kan ändras
så mkt när det ändå är samma ansikte.
Ah låter flummigt men ah.

Jag menar alltså - att man kan få påsar under ögena osv..
Gråare hudton.
Tänk hur mycket sömn faktiskt gör.
Jag ska börja prioritera sömn.
Idag har jag haft grå hudton och trötta ögon.
Det kommer jag förmodligen ha imorn med,
med tanke på att jag inte gått o lagt mig än
när jag ändå ska upp relativt tidigt.
Men ah, snart äre hälj.
De gillar vi.

Jag har fått vuxenpoäng av mig själv.
Har köpt en väckarklocka.
Och på mornarna har jag börjat lyssna på nyheterna på radion.
Jag har liksom en KLOCKRADIO.
Det är jättestort.
Har ju ingen tv, och kollar aldrig på tv över huvud taget.
O nånstans måste jag ju få lite allmän information
om vad som händer i världen.
Annars har man inget o kallprata om med kalla människor.
Sånt är viktigt.

Nu ska jag borsta tänder och få min nattsömn.
Kramas med Ramses lite. (Katten)
Söta, lilla.
Man kan inte låta bli att älska honom.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback