IKEA kommer hit.

Idag har varit en mycket bra dag.
Jag har aktiverat mig med på gymmet med min kära vän Susanna.
Jag har handlat hem mat och LAGAT mat,
dock bara till mig själv men de kan inte hjälpas..

Jag har varit på IKEA med födelsedagsbarnet Lois
min andra kära vän, där jag slog på stort och köpte allt
på één o samma gåå-ng, för här kommer alla möblerna på één o samma gåå-åå-å-håång!
Så imorn fööeermidda erom här.

Jag tänker inte bära ett shiet, det får ikia göra.
Jag har betalat o imorn kommer jag stå o titta på, med handen under hakan.
Helt ostressad!

Jag kommer typ ha underbett o se ut lite som Al Pashino han.
Äe, men det känns bra.

Inte nog med att jag haft en kick äz-dag.
Jag har även bytt tyg på en lampa, helt hurtig.
Känner mig väldigt estetisk, imorn när mattan o allt e på plats
kommer man kunna dansa afrikansk dans här hos mig.
Om man vill.



Här e lampan.
Ah, den ee inte helt symmetrisk o sådär
det ser jag själv men det beror på att
tyget var rakt o lapmskärmen e ju rund o då blire så.
Sluta hata..Haha, ah om det nu är nån som gör de.
Ohh, jag hatar folk som hatar förresten.
Det är lätt hänt att man bara slinker
ur sig de orden "ohh jag hatar när  lalala.."
Men det är skillnad på folk som verkligen hatar
från djupet av sitt hjärta precis hela tiden.

Äe, de gillar vi inte.
Det blir tråkigt för dem själva.



Det här är en liten sak i livet som jag kan störa mig på.
När det blir såhär, o man måste diska bort prislappen.
Men jag hatar det inte.
Det är mest bara mindre kul, o det kan man ju ta.



Såhär glad var jag i min nya jacka.
Tack Galagowear <3




Bild från i fredags, mingel i Bingos sturiow..
Lärde känna massa trevligt folk.
Jättekul var det.



Bild på Jihad, grymmaste VD:n och jag senare samma kväll.

Ah, näe men det var de.
Nu ska jag diska.

Kommentarer
Postat av: Helena

Nu kände jag att jag saknar dig lite.

2011-10-13 @ 09:07:13

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback