Rädd.

Fan aså.
Jag hatar Paranormal Activity.
Och att den ska finnas som reklam på precis
ALLA videoklipp man vill se på internet.
Jag blir så irriterad.
Jag är ju rädd!
Fattar dom inte det?
Vad är deras måod liksom?
Tänk på oss rädda.
Det är inte okay.
Det är inte alla människor som väljer att kolla på skräckfilm.
Varför ska man tvingas till att se reklamen?
Just skräck också.
Okej om det var drama eller vad som helst.
Blir så upprörd.
Måste ta en Ballerina ba före nu.
Det hjälper inte så mycket att Ramses - katten är här hos mej.
För han ser ju så skrämd ut ibland.
Som att han kan se saker vi människor inte kan se.
Det gör inte saken bättre.


Önskar att Cookie vore här.
Hon brukar ju de så vad var hennes måod just idag.
Äe jag vet inte.
Nu ska jag inte va som en barnrumpa.
Jag är faktiskt vuxen.
Men rädd har väl alla rätt o vara...
En kväll för inte så längesen kollade jag på Paranormal med en vän.
Hade blivit tvingad och övertalad.
Under filmens gång visade det sig att han
hade somnat och jag satt alltså och kollade på den själv.
Fastän jag gång på gång frågade - Sover du? Har du somnat? Sover du?
Så ah, jag kollade en skräckis jag inte ens ville utsätta mig för - själv.
Vi på Moore-fest på Café Opris.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Finaste finaste Pascale!

Bara för dig, mina tio saker idag:



1.Att du finns.

2.Att jag håller på och sorterar och slänger en massa saker.

3.Att jag har tränat idag.

4.Att jag har köpt i4s.

5.Att jag har dom mest fantastiska vännerna (du e inkluiderad såklart)

6. Att jag just insåg att jag stavat inkluderat fel, men kände att det var min mode o lät de va.

7. Att jag INTE har tagit nån äckelmedicin idag, utan bara den jag måste.

8. Att jag har äppeljuice hemma.

9. Att jag var på väg att bli förkyld men vaknade helt frisk idag.

10. Att jag vet att Ramses är hos dig där han trivs och mår bra!

<3

2011-10-24 @ 23:59:38
URL: http://zhenaniganz.blogg.se/
Postat av: Pascale

<3 Bra tio!

2011-10-26 @ 16:55:06
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback