Trött tröttare tröttast

Nä, nu vill jag bara sova.
Jag är jättesovig.
Imorn har jag en lång dag framför mig.
En rätt viktig en också, för det är första dagen på nya jobbet!
Suit up!
http://moore.se/dopade-man-far-inte-ligga
Här kan ni läsa min senaste artikel.
Handlar om doping.







Hade jättekul i lördags.
Firade lite halloween hos min bror Alex.
Jag var "utklädd" till african woman, o Cookie var arab.
Eller var hon pakistanier?
Jag minns inte det var väl nån blandning.
Kan visa mer bilder imorn.
Haha, shit , aah..jag låter verkligen som ett streck.
Men det beror på att jag är helt slut.
Helgen var iaf bra.
Varit med mina nära o dansat o stojat
o myst med mysiga människor
och fått home delivery supergod mat.
Tack Leo.
O tack Alex o Marie,
O tack mamma o pappa för maten och kärleken.
O tack Angelo.
O tack Cookie.
O tack Valter.
O tack Elsa.
O tack Susanna.
O ah..tack allihopa som gör mig glad.
Hahah, vene varför jag blev så tacksam helt plötsligt.
Men det är bra.
Man ska tacka alla för allt gott i livet
man fått innan man går och lägger sig.


Kommentarer
Postat av: sami

snygga bilder. jag gillade den där mössan/sjalen?... du har på huvet. vartifrån köpte du den? :)

2011-11-03 @ 05:22:10
Postat av: Pascale

Tack Sami! Sjalen är en tyg jag köpt i Tanzania och använt som huvudbonad =)

2011-11-04 @ 00:56:31
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback