Musik jag lyssnar på.

Babababababbababababababbbababa ba ba baa!
(Dom sjunger så i en låt)
Åh!
Ah, nu kan jag ju göra det som nån ville här
- att jag skulle presentera lite låtar som jag gillar.
Oo så passande..


Min senaste låt jag lyssnar på.
Älskar videon.
Äe, den måste ni se.
Den här låten blir jag galen av.
Kan absolut inte sitta still.
En låt som alla blir glada av.
Svårt o sitta still.
Ohh..! Äe jag blir knäpp.
Lite up tempo zouk/kompa.
Det här är min allra bästa musiktyp.
ÄLSKAR AV HELA MITT HJÄRTA.
100% ZOUK.
Reggitåånii pala hååni!
Skön house!
Ah, det var ett litet urval av vad jag brukar lyssna på.
Om ni skulle se mig på tunnelbanan eller så o jag har hörlurar på mig,
då lysssnar jag med största sannolikhet på sånahär låtar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den här e betre Osmani Garcia - Se Me Va La Musa

2011-10-25 @ 05:12:11
Postat av: Jessika

HEJ. Delta gärna i min tävling där du kan vinna ett halsband + hemlig gåva! Reglerna är enkla: Gilla poppin på facebook (finns länk i mitt inlägg) och lämna en kommentar att du är med och tävlar :-) Hoppas du är med för gratis är gott. KRAM

2011-10-25 @ 06:54:36
URL: http://kallasjessika.blogg.se/
Postat av: Främlingen

Tackar! =)

2011-10-25 @ 18:36:10

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback